piira

Inlägg publicerade under kategorin BLANDAAAAT :D♥

Av Ellen - 8 april 2013 22:35

(Bild från WeHeartIt)

Av Ellen - 7 april 2013 16:57

Jusst nu bakar vi bullar och då blev det mandelmassa kvar! *-* LYCKAAAA!! :D mandelmassa är såååå gott!! Fast inte så värst nyttigt tror jag... Hehe... Men spela roll :P men nu till något HEEELT annat.... AV ÄR DET MED VÄDRET?? fört imorse var det jätte soligt sen började det snöa lite lätt, sen slutade det och sen kom världens snöstorm och nu är det soligt igen! Skumt....

Men innan jag slutar detta inlägg så måste jag bara säga förlåt för att jag inte bloggat så mycket... Men det beror helt enkelt på att jag dels inte orkat och dels att det inte hänt någonting alls!! :( så sjukt trist! Men hoppas att jag får massa idéer senast imorgon igen ^^ puss på er^^

Av Ellen - 5 april 2013 17:38

Gud vad det är gott med suchi :)
Min favorit är avokado ^^ så himla gott<33

Vad är eran favorit sort? :))

Av Ellen - 5 april 2013 13:28

Har nyss gjort en rosett pärlplatta till mig och en "Batman" pärlplatta till nellie (hon ville ha en xD) vad tycks? :)

Gillar ni att göra pärlplattor?

Av Ellen - 3 april 2013 17:10

Haha känns som jag laddat upp rätt mycket bilder idag xD haha!! Men vi har haft så kul!!! Och det är ju så grymt soligt idag!!! Vi har nästan vart ute hela dagen idag ^^ så skönt<3 Jag och klara har även lagt upp några videos under dagen (min videofyme kanal --> http://www.videofy.me/8k3wpp9l ) som jag hoppas ni kommer tycka är rätt så roliga iallafall ;) haha! Får se om jag får upp någon video på bloggen nån gång :P får ta och fråga bloggplatsen om hjälp! ;) Aja ses :)

Av Ellen - 1 april 2013 10:59

Nu äntligen är det vår<3 eller vad tycker ni? Det är liksom typ plus grader ute, solen skiner och fåglarna kvittrar :) haha! Och idag fyller bästisen Nellie år :D grattis <33 och idag är det 1 april :D så idag ska jag busa 8D jag ska försöka iallafall xD haha!! ;) hoppasni har en jätte busig och härlig dag idag ^^ (bild från WeHeartIt)

Av Ellen - 31 mars 2013 12:00

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards