piira

Inlägg publicerade under kategorin BLANDAAAAT :D♥

Av Ellen - 26 januari 2013 16:38

Haha sitter och tittar på klara och Nellie har krig! xD haha!! Kommer komma upp bilder på kvällen med bästisarna sen ;)

Hej hej Nellie här jag är bäst i världen kram


(Deras bloggar finns länkade på sidan)

Av Ellen - 25 januari 2013 20:30

Haha visst blev dom fina xD men några blev Faktist fina (resten blev lite brända xD)

Av Ellen - 24 januari 2013 08:57

Haha vet att det blev en ful bild men hann inte ta en bättre xD

Av Ellen - 23 januari 2013 21:23

Det har vart en väldigt kul och rolig dag idag om jag ska vara ärlig^^

1. Vi har ÄNTLIGEN börjat med hemkunskap (vi har inte haft någon lärare till det förut, och han va jätte rolig xD)

2. Vi hade "odition" (vet inte hur det stavas xD) inför en musikal som vi ska ha vecka 10 ;) Känner mig JÄTTE taggad och ska fota en massa när vi håller på att öva ^^

3. Och vi hade jätte kul på svenskan xD (blev inte så mycket jobbande dock :/ haha men det var jätte kul! Haha!!)

Lite så har min dag sätt ut^^ har tyvärr inte hunnit blogga förns nu pågrund av skola, läxor och badminton ;) men sånt händer :) ska försöka uppdatera bättre imorron ;) Puss Puss<33

Av Ellen - 22 januari 2013 11:11

Härligt! Idag är jag ledig och fick en låååång sovmorgon

Av Ellen - 21 januari 2013 18:11

Idag har vart en rätt bra dag :D jag kollade först på film i skolan sen hade vi sim-test det va jätte kul ^^
Har tyvärr inte hunnit blogga så mycket, men det är ju så när man har skola ;) imorron är jag därimot ledig så då ska jag försöka göra lite kul grejer på bloggen :)

Vad har ni gjort idag?

Av Ellen - 20 januari 2013 17:41

Hade lite tråkigt så jag tänkte uppdatera lite :D haha! Jusst nu sitter jag och spelar gitarr och... Ja... Har tråkigt helt enkelt xD haha! Så snälla ställ massa frågor till mig (har ett inlägg lite under som är en frågestund) snäääälla :D haha! Nä men ni måste inte ;) förlåt för detta JÖTTE dåliga inlägg, men , ja, haha! Ses xD

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards