piira

Inlägg publicerade under kategorin ♥Mitt Liv♥

Av Ellen - 3 september 2013 09:06

Heej! Hur mår ni?

Nu sitter jag på bussen på väg till skolan. Och idag ska vi ha skolfoto.... Asså är det bara jag som inte gillar det? :o för jag lyckas hur jag än gör att se ut som en död zombie eller något xD men jaja! Haha! Jag uppdaterar senare ;) hörs!

Ska ni göra något speciellt i skolan idag? Kanske ska ni också ha skolfoto kanske ;)

Av Ellen - 2 september 2013 17:00

Hej :)

Idag på bussen hem kom jag på att jag inte har visat er min super söta vattenflaska än! Så jag tänkte visa er den nu :D

Visst är den söt ^^ ha det bra XOXO

Av Ellen - 30 augusti 2013 09:31

Sitter i skolan nu, vi börjar snart så jag tänkte skriva ett litet inlägg eftersom jag inte gjorde det igår.

Fast nu kom jag på att jag inte hade något att skriva alls så jag bjuder på en bild från igår istället ;) XOXO

Av Ellen - 26 augusti 2013 21:27

AHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHSHAHAHHAHAHAHAHHA
HAAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAHHAHAHAAH!!!! xD HAR SUTTIT OCH GARVAT I SÄKERT EN KVART XD AHAHHAHA!!!

Min lilla syster hade köpt en badmössa till sin simträning och jag var bara tvungen att prova!!! xD ASSÅ GUUUUUD!! JAG SKA VÄRKLIGEN INTE HOPPA I VATTNET MED EN SÅN PÅ MIG XD AHAHAHAH! SKULLE JU SKRÄMMA IHJÄL ALLA STACKARS SMÅ FISKAR MED MITT GROD/BABIAN/ANK/SNIGEL UTSEÉENDE XD

ASSÅ GUD SÅ HÄR MYCKET HAR INE JAG SKRATT PÅ SJUKT LÄNGE XD KUNDE INTE ÄNS FÅ UR MIG SKRATTET, ELLER FÅ I MIG LUFT!! Så mycket skrattade jag xD FATTA att jag fick ont i magen xD höll ärligtalat på att kissa på mig xD HAHAHAHAHA!! Tårarna bara rann ner över HELA ANSIKTET XD FYYYYY! xD

HAHAHA! Om det är sant det dom säger att man lever länge om man skrattar, då borde jag minst bli 2000 år gammal xD HAHAHAHAHA!!

Hoppas ni har skrattat lika mycket som jag idag xD HAHAHA! Så hörs vi imorron xD

(Bjuder på en lol cat bild från google)

Av Ellen - 18 juni 2013 07:05

Hola!
Klockan är snart sju, och jag har typ vart vaken sedan 6.04 pågrund av en SJUKT ÄCKLIG MARDRÖM SOM VÄCKER MIG FRÅN MIN SOMMARLOVS SOVMORGON! D; inte det roligaste direkt! Jag skulle kunna berätta slutet av mardrömmen innan jag vaknade ;) jo så här var det....
Jag stig vättskrämd framför ett stort fönster (som finns i vårt hus som man kan se vad som händer på gatan) och där bara kryllar det av zombies som kommer emot vårt hus. Alice (min lillasyster skriker) och pappa står där och små skrattar! Jag blir jätte arg och orolig på pappa och skriker åt honom! "VARFÖR SKRATTAR DU VI KOMMER JU ATT DÖÖÖÖ"
Pappa savarar med ett skratt.
"Jag har alltid velat veta vad som händer i slutet av en mardröm!"
Sen blev jag bara argare och zombierna kom närmre och sen minns jag Inge mer...

Visat kanske inte låter så farligt men det var faktist mycket hämskre än vad det låter :/ USH JAG HATAR MARDRÖMMAR D: SJUKT ÄCKLIG KÄNNSLA! USH!

Aja men nu till det bra som hände efter mardrömmen :D HAHAHA! Det är så sjukt så det är inte sant xD haha! Min kompis Isak (som går i min klass) hade skickat mer än 50 olika kik meddelanden till mig för att jag inte svarade xD (pågrund av att jag sov) men dom meddelanderna var så sjukt kul att läsa efter den sjukt jobbiga natten så jag blev fett glad av att han hade skickat allt det för då kunde jag läsa det och glömma allt jag hade blivit skrämd av i mardrömmen :D haha!

Aja nu ska jag kanske ta och somna om igen! Är jätte trött fortfarande :O

Vad har du drömt inatt? ;)

(Gammal bild xD hahahah!)

Av Ellen - 12 juni 2013 21:03

Min instagram: ellen00r_privata

Av Ellen - 3 juni 2013 15:55

Jag äger inte bilderna

Av Ellen - 2 juni 2013 21:25

Jag äger inte bilderna.

Presentation


Halloj♥
Jag heter Ellen och är en glad, 15 årig tjej som gillar allt från mini-grisar, zombies, leende människor och GOODIS♥ Mums Mums!

Jag älskar att svara på frågor så ställ gärna någon om ni har några. Kram♥

Sök i bloggen

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Behöver eran hjälp! Tycker ni min nya bloggdesign ska vara i färgerna...
 Blå, ljusgrå och rosa?
 Grön och blå?
 rosa och röd?
 lila, blå och gul?

Kategorier

Arkiv

♥Gästbok♥


Ovido - Quiz & Flashcards